شهید صیاد شیرازی سید الشهدای نیروهای مسلح است
دنیا در دو روز آینده چگونه خواهد بود
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رادیو پس فردا و آدرس radiopasfarda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 672
بازدید کل : 36243
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 220
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 672
بازدید سال : 1125
بازدید کلی : 36243
شهید صیاد شیرازی سید الشهدای نیروهای مسلح است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید صیاد شیرازی را به عنوان یک بسیجی با اخلاص که همواره آماده جهاد بود، می‌شناسیم، به همین خاطر او سید الشهدای نیروهای مسلح است.

سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه مراسم گرامیداشت پانزدهمین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی یکی از اسوه‌ها و الگوهای برجسته مدیریت جهادی است، گفت: شهید صیاد ضمن اینکه خود به کارش ایمان داشت، جهادی و بسیار دقیق و با برنامه کار می‌کرد و همواره همکارانش را هم از بین نیروهای جهادی انتخاب می‌کرد.

وی با بیان اینکه ما در نیروهای مسلح مدیران جهادی بسیاری داریم، افزود: مدیر جهادی غیر از اینکه خود باید مدیری با ایمان، با قدرت جهادی و دارای توان مدیریتی باشد، باید فضای عملش نیز جهادی باشد.

سرلشکر فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که ما به طور کامل از دولت تدبیر و امید حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح در حمایت از دولت در هر نقش اقتصادی که لازم باشد، حضور می‌یابند، البته در بخش خصوصی و فعالیت‌های اقتصادی مردم وارد نمی‌شویم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: اینکه ایشان در سخنانشان به پیشرفت‌های دفاعی به عنوان یک مثال و الگو در کنار پیشرفت‌های نانو و هسته‌ای اشاره داشتند، محصول‌‌ همان مدیریت جهادی در نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اقتصاد کشور مربوط به موضوعاتی نظیر منابع انسانی تخصص، نظم و کارآفرینی و هدایت نیروی انسانی در مسیرهای مشخص و نیز شکستن زنجیر‌ها و موانع است.

سرلشکر فیروزآبادی اظهار کرد: ‌البته اولویت اصلی استفاده از تجهیزات نیروهای مسلح برای ارتقای توانمندی دفاعی است، اما ما توانمندی‌های دیگری داریم و آمادگی خود را به دولت نیز اعلام کرده‌ایم.



تعداد بازدید از این مطلب: 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود